KONTAKTY

DH Kavkovi s.r.o.
Hlavní 255
Háj ve Slezsku, 747 92
tel: 777 713 386 - objednávky, fakturace
napište nám
774 882 532 - technik, konzultace
730 551 531 - náhradní díly Attack
Provozní doba výdejny:
Hlavní 255, Háj ve Slezsku
PONDĚLÍ: 9.00 - 15.00 hod.
ÚTERÝ: 9.00 - 15.00 hod.
STŘEDA: 9.00 - 15.00 hod.
ČTVRTEK: 9.00- 16.00 hod.
PÁTEK: 9.00 - 13.00 hod.
SOBOTA - NEDĚLE: ZAVŘENO
.
KONZULTAČNÍ DEN S TECHNIKEM:
ČTVRTEK 9.00 - 16.00 hod.
.
platba na výdejně pouze v hotovosti !


ZBOŽÍ V AKCI

DOTAČNÍ KOTEL

25SLXP

100 155 Kč
skladem
akce
1 000 Kč
950 Kč
skladem
akce

DOTAČNÍ KOTEL

15DPXP

71 863 Kč
skladem
akce
top produkt

» Všeobecné podmínky eshopu

Prodejce si vyhrazuje právo na zboží , které není skladem, a kupující si ho chce objednat, vyžádat zálohu v dohodnuté výši prodejce se zákazníkem .

Zboží na objednávku, není možné vrátit ani vyměnit.

Obrázky zboží jsou pouze ilustrační, zboží se nemusí shodovat s obrázkem.

 

Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými právními předpisy - ve vztahu ke kupujícímu, kterým je spotřebitelzákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Právní vztahy s kupujícím, který je podnikatelem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník s tím, že ustanovení tohoto zákona o spotřebitelských smlouvách se vůči podnikateli neuplatní.

Spotřebitel je fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.

Pokud je v těchto podmínkách použit pojem věc, rozumí se tím zboží, které je předmětem kupní smlouvy.

 

Ochrana osobních údajů

Při uchovávání osobních údajů dodržujeme všechna ustanovení zákona č. 101/2000 Sb. v platném znění (Zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů), dále jen Zákon, i ustanovení mezinárodních smluv a dohod o ochraně osobních údajů zejména: Směrnice Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES z 24. října 1995 o ochraně jednotlivců v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a Úmluvy č. 108 (ratifikováno Českou republikou 29. května 2001) o ochraně osob se zřetelem na automatizované zpracování osobních dat.

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání obchodních sdělení. Těmito osobními údaji jsou jméno, příjmení, doručovací adresa, e-mailová adresa případně telefonní číslo. Kupující souhlasí s tím, aby mu byla prodávajícím zasílána na jeho e-mailovou adresu obchodní sdělení.  Smlouvy uzavřené s kupujícím jsou prodávajícím archivovány v elektronické podobě a jsou přístupné pouze prodávajícímu.
Souhlas se zasíláním obchodních sdělení lze kdykoli písemně odvolat výslovným a určitým projevem učiněným formou doporučeného dopisu či e-mailu.

Cena zboží, kupní smlouva

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje kupujícímu odevzdat zboží, které je předmětem koupě, umožnit mu nabýt vlastnické právo k němu a kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu a náklady na jeho dodání. Vlastnické právo k prodávanému zboží přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.

Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího i tehdy, když mu prodávající umožnil věc převzít a kupující ji z důvodů spočívajících na jeho straně nepřevezme.

Kupující souhlasí s uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím komunikačního prostředku na dálku. Prodávající neúčtuje kupujícímu náklady na použití komunikačních prostředků na dálku. Náklady na použití těchto komunikačních prostředků si nese kupující ze svého, a to v ceně, kterou má sjednánu se svým operátorem komunikačních služeb.

Ceny, za které prodávající prodává zboží, jsou aktuálně uvedeny na webových stránkách prodávajícího včetně DPH. DPH nebude účtováno kupujícím s platnou registrací plátce daně z přidané hodnoty se sídlem a místem dodání v zahraničí, a to jak v zemích EU tak mimo ně. Kupující musí prodávajícímu splnění této podmínky prokázat, přičemž místo registrace kupujícího musí souhlasit s údajem o registraci uveřejněným na webových stránkách systému VIES. Pro nákup zboží v cizích měnách platí přepočet ceny v českých korunách aktuálním kurzem uveřejněným na webových stránkách prodávajícího v den přijetí objednávky.   V ceně jsou obsaženy veškeré poplatky vztahující se k prodávanému zboží a balné, jenž jsou rovněž uvedeny včetně DPH. V ceně nejsou obsaženy náklady na dodání zboží.

Zboží dodává prodávající kupujícímu prostřednictvím pošty, přepravní služby. Cena dodání se řídí zemí dodání a hmotností či velikostí balíku. Pro výpočet hmotnosti balíku se vychází z evidenční hmotnosti zboží a koeficientu objemové hmotnosti.  K celkové hmotnosti se přičítá smluvní hmotnost obalu. Pokud zásilka překročí limitní podmínky pro přepravu, bude rozdělena do více balíků. Cena dodání za jednotlivé balíky se sčítá.

Přehled o výši poštovného se nachází na webových stránkách prodávajícího.

Cenu zboží uhradí kupující prodávajícímu takto:

  • prostřednictvím doručovatele zásilky zboží – při doručení na dobírku,
  • k vyúčtování fakturou bezhotovostním převodem na účet prodávajícího
  • osobně na výdejním místě

 

Daňový doklad obdrží kupující e-mailem po uskutečnění objednávky, nebo přiložený u dodaného zboží.

Volba způsobu úhrady kupní ceny včetně nákladů na jeho doručení přísluší prodávajícímu.

Prodávající neuzavírá s kupujícími smlouvy na opakované plnění ani smlouvy na dobu neurčitou.

 

Kupující předkládá prodávajícímu objednávku na zboží na formuláři vystaveném na stránkách internetového obchodu tak, že zašle vyplněný objednávkový formulář na adresu: www.ekologicke-kotle.cz nebo zasláním e-mailu s objednávkou. Doručená vyplněná objednávka je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího za přijatou potvrzovacím e-mailem zaslaným nejpozději ve lhůtě do jednoho týdne od doručení objednávky. Takto vzniklou kupní smlouvu lze měnit či rušit jen dohodou obou stran. Prodávající neodpovídá za chyby způsobené přenosem dat.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nebo její část v případě, že zboží již není v okamžiku doručení objednávky skladem. Prodávající je povinen informovat kupujícího emailem o stavu přijaté objednávky s uvedením chybějících či upravených položek objednávky. Pokud není objednávka přijata zcela v souladu s požadavkem kupujícího, může kupující od kupní smlouvy odstoupit. Nabídka zboží v internetovém obchodě není ve smyslu § 1732 občanského zákoníku považována za návrh kupní smlouvy

Nabízené zboží platí do vyprodání zásob bez omezení.

Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění

Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zákon č. 89/2012Sb.).

Prodávající odpovídá za to, že věc nemá při převzetí vady. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době kdy věc převzal:

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly a chybí-li ujednání, pak takové vlastnosti, které prodávající uvedl v nabídce či v reklamě popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu věci,
  • se věc hodí k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se věc používá,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Pokud se vada na věci projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ale vše závisí na dané vadě či záručních podmínkách výrobku.

U spotřebního zboží je kupující-spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vad do dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí, což se netýká:

  • zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,
  • na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
  • u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo při převzetí kupujícím,
  • způsobením vady vnější údálostí po jeho převzetí,
  • vyplývá-li to z povahy věci.

Záruční doba 24 měsíců se vztahuje výlučně na kupujícího-spotřebitele (fyzickou osobu), nikoliv na kupujícího-podnikatele (fyzická osoba podnikající, právnická osoba), v tomto případě je záruka na zboží 12 měsíců. Záruční doba počíná běžet od okamžiku předání věci kupujícímu. Kupující nemá právo ze záruky, pokud byla vada na zboží způsobena vnější událostí po jeho převzetí.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetí věci věděl, že věc má vadu, nebo tuto vadu sám způsobil.

a) právo kupujícího při podstatném porušení smlouvy

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy má kupující právo:

- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu této součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména pak lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady:

  • na odstranění vady opravou věci nebo výměnou některých z částí
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu při oznámení vady bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jaké právo si zvolil. Provedenou volbu nemůže kupující následně změnit bez souhlasu prodávajícího. Toto neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že je neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

Pokud kupující nezvolí své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení kupní smlouvy (viz dále).

Kupující spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, kdy prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.

b) právo kupujícího při nepodstatném porušení smlouvy

Pokud je vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy má kupující právo na odstranění vady, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od kupní smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.

Pokud prodávající neodstraní vadu věci včas, nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit.  Provedenou volbu nemůže kupující bez souhlasu prodávajícího změnit.

Právo na dodání nové věci nebo na výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo i od smlouvy odstoupit.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady zboží původně dodané.

Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje kupující-spotřebitel u prodávajícího na adrese: DH Kavkovi s.r.o., Hlavní 255, 747 92 Háj ve Slezsku (adresa výdejny).

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje moment, kdy se o reklamaci prodávající dozvěděl písemnou formou (dopis, email, sms). S doloženu fakturou o koupi.

O reklamaci rozhoduje prodávající ihned, nejpozději do deseti pracovních dnů. Tato doba se prodlužuje přiměřeně v případě, kdy prodávající předává věc k odbornému posouzení vady.

Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude mezi prodávajícím a spotřebitelem dohodnuto jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok na náhradu nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly.

V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů, které na uplatnění práva z vad vynaložil. Současně nemá prodávající nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně, pokud ze strany spotřebitele nedošlo k jednání, z něhož se dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.

Spotřebitel bude písemně vyrozuměn o způsobu a lhůtě, ve které prodávající potvrdil, kdy spotřebitel právo z vadného plnění uplatnil. Po odeslání reklamace bude spotřebitel/kupující telefonicky nebo elektronicky kontaktován pracovnicí reklamačního oddělení, která spotřebitele vyrozumí se způsobem vyřízení reklamace.

Prodávající nezaručuje záruční a pozáruční servis.

Prodávající upřednostňuje v případě sporu smírné řešení. Spotřebitel je oprávněn se se svou stížností obracet na obchodního ředitele prodávajícího. Písemnosti možno doručit na adresu DH Kavkovi s.r.o., Hlavní 255, 747 92 Háj ve Slezsku nebo elektronicky na adresu info@ekologicke-kotle.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku (v internetovém obchodě), má kupující – spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě do čtrnácti dnů od převzetí. Tato lhůta běží:

  • jde-li o kupní smlouvu, jejímž předmětem je dodání jedinou zásilkou ode dne převzetí zboží,
  • jde-li i kupní smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí ode dne převzetí poslední dodávky zboží,
  • jde-li o kupní smlouvu, je pravidelně opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Písemné odstoupení od kupní smlouvy lze prodávajícímu doručit:

  • DH Kavkovi s.r.o., Hlavní 255, 747 92 Háj ve Slezsku
  • emailem na adresu: info@ekologicke-kotle.cz

Pokud bude odstoupení od smlouvy zasláno na email, potvrdí prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu přijetí tohoto písemného odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy musí spotřebitel odeslat nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta 14 dnů je počítána ode dne převzetí zboží.

Nepřevzetí zboží kupujícím není považováno za odstoupení od kupní smlouvy. Kupujícímu bude nárokovana doprava viz. ceník dopravy.

Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky stejným způsobem.

V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, zašle nebo předá na své náklady prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy vše, co na základě kupní smlouvy nabyl.

Pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, bere spotřebitel na vědomí, že prodávajícímu vzniká vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody takto vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započítat proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případě odstoupení od kupní smlouvy není společnost povinna vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá, a bude prodávajícím zboží řádně prozkoumáno a odzkoušeno.

V případě, že z důvodu na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Spotřebitel nemá právo odstoupit od kupní smlouvy ani požadovat dodání nové věci nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, došlo-li ke změně stavu věci v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, použil-li spotřebitel věc ještě před zjištěním vady, nezpůsobil-li spotřebitel nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním nebo opomenutím, nebo prodal-li spotřebitel věc ještě před zjištěním vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí spotřebitel prodávajícímu, co ještě vrátit může a dá prodávajícímu náhradu od výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámí-li spotřebitel vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Objednávku lze stornovat do doby, než se přesune do stavu „Odeslaná“. Storno objednávky kupující provede telefonicky na telefonním čísle zákaznické linky (+420) 777713386 nebo e-mailem (info@ekologicke-kotle.cz). Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kupující kontaktuje náš zákaznický servis, který bude informovat o následném postupu.

 

Závěrečná ustanovení

Kupující je povinen při dodání zboží zkontrolovat stav přejímané zásilky. Podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou (je např. poškozená, neúplná). Pokud kupující takovou zásilku převezme, je nezbytné, aby stav zásilky a rozsah jejího poškození popsal v předávacím protokolu přepravce. Kupující bere na vědomí, že je povinen stav neúplné nebo poškozené zásilky oznámit prodávajícímu na jeho emailové adrese: info@ekologicke-kotle.cz, sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat emailem nebo poštou prodávajícímu.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZWQxMDE1